Jump to content

Schweizer Stammtisch??


Merlin

Recommended Posts

Hallo zusammen

Hab da mal eine Frage: Gibt es hier auch User aus der schönen Schweiz?

Würde mich mal interessieren. Dann könnte man doch mal ein Treffen machen. :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alessandro595

    482

  • bad boy

    348

  • Mädi955

    344

  • Merlin

    331

Top Posters In This Topic

Hoi Merlin!!

Ich komme zwar nicht aus der Schweiz, wohne aber im Süden Deutschlands/Grenze Ostschweiz.

Wenns nicht soweit ist, bin ich dabei. :wink:

Gruß Frank

Link to comment
Share on other sites

Sind ja nicht gerade viele! Bin ich wirklich der Einzige? Kann ich mir schlecht vorstellen.

Warten wir mal ab! Vielleicht kommt der ein oder andere noch aus dem Busch gekrochen. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Sali Merlin

Klar doch, gibt’s da ein paar mehr Eidgenossen! Fühlen wir uns doch von unseren BRD-Trippelbrüdern freundlich aufgenommen und in diesem Forum ebenso gut aufgehoben :biggrin:

Bin aus der Region Bern und hoffe, Dich einmal mit deinem Silberpfeil auf einem Pässchen zu treffen. Hab mich übrigens bei deiner Bewillkommnung als CH-Spezi geoutet -- magst es übersehen haben.

Gruss und have a nice grip

Schneedy

Link to comment
Share on other sites

@ Schneedy:

Übersehen hab ich's nicht, aber vermutlich stand ich auf dem Schlauch.

Bist Du vielleicht am 17.Mai in Bern an der "Töff-Demo"? Vielleicht trifft man sich da, wenn ich Zeit habe. :cool:

Link to comment
Share on other sites

@ Merlin

Werde wahrscheinlich an der Töff-Demo in Bern sein. Vielleicht wird es innerhalb der Manif eine Triumph-Sektion geben: jeder trägt nen Dreizack mit :biggrin:

bibi

Schneedy

Link to comment
Share on other sites

Hoi zäme

nei, nei, sind nöd die einzige, es hät no es paar meh... mir händ au letscht Jahr welle abmache, aber irgendwie häts nöd klapped. ich glaub de tripler, de bärtu und de Marc sind sicher us de Schwiiz, es hät au sicher no me.

Villicht söt mer mal versueche über Tread-Suechfunktion use z'finde wer alles us Helvetie isch und mal ä message für es träffe z'hinterlaa

Mauro

Link to comment
Share on other sites

Hi Mauro

Ich han i dim "trurige Wucheend Thread" glese, dass Du us em Oberland chunsch. :biggrin:

Han da no (3 Kollege + 1) 2x Speedy's und e Daytona 1200 + 1200er Bandit a de Hand :biggrin:

Mir sind das Jahr wiederemal mit em TCS am 6. August in Anneau Du Rhin.

Mal luege öb mer mal es Treffe vo es paar Schwizer zäme bringed. De Summer söll ja das Jahr ganz bsunders schön si, de Bögg häts gmeint! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

foif Minute vierzg sekunde, fascht en neue Rekord mit em Bögg. Mal luege

Hey, geil, het nie dänkt, dass es so viel Triumph uf eim fläck git (usserd bim mech :biggrin: )

Müend unbedingt mal es Träffe mit alli CH's mache, ich glaub, de psycho wär au debi, er isch zwar us em süd-dütsche, hat aber mal vor langer ziit gseiht gha, er würdi au mit cho...

Gruess, Mauro

Link to comment
Share on other sites

Willkommen!!!

Wärst du bei einem Treffen auch dabei? Aus welcher Gegend bist du?

Mauro

Link to comment
Share on other sites

mal luege wär da überhaupt däbii wär... Hallloooo???? Ideeeeee???? Daaattteeee???

Woher chömed ihr all?

Mauro

Link to comment
Share on other sites

Also ich chum us Dietlikon. Da ich Schicht schaffe wirds bi mir relativ schwierig für es Datum. Ich han zwar de Plan für ganze Jahr. Aber es sött ja allne irgendwie gah.

Wie wärs mit em Sunntig 1. Juni? Vorusgsetzt s' Wätter spielt mit.

Anderei Vorschläg?

Link to comment
Share on other sites

Upps, han grad gseh, dass ja am Dunschtig Uffahrt isch und da mached sicher viel d' Brugg bis am Sunntig und verreised. Mini Kollege sind nämlich dänn nöd ume und nur mir zwei bringt ja au nöd viel, oder?

Viellicht sött mer das Ganze uf de Juli oder August verschiebe.

Was meined ihr?

Link to comment
Share on other sites

Ist wohl besser im Juli was zu planen (bin August in den Ferien), so haben wir auch noch die Möglichkeit andere CH's ausfindig zu machen :biggrin:

Mauro

Link to comment
Share on other sites

(bin August in den Ferien)

Mauro

Ich ja au, zwar bin ich nur ei Wuche weg, de Rescht bin i in Balkonia! :biggrin: Aber Juli tönt nöd schlächt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoi Ed

Bin am letschte Friitig in Luzern gsii und han zwei schwarzi Speed Triples, beid mit eme BOS-Endschaldämpfer uf de Strass gseh, grad zmitzt im Zentrum

Bisch du eine vo dene zwei gsii? Nöd das di wunderisch wieso kei Speedy gseh häsch, ich bin z'fuess unterwegs gsii (leider gits no kei Speedy für vier Lüüt :wink: )

Mauro

Link to comment
Share on other sites

Ciao Mauro

Nei, be ned ech gsi. Ha am Fritig leider kei Zyt gha zom min Triple z'bewege.

Ech ha öbrigens no de Original-Dämpfer dra. Obwou ech fende, dass de BOS-GT-Dämpfer huere geil usgseht. Aber dä gets glaub ned (oder nonig) für d'Speedy.

Gruess Ed :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...