Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??


Merlin

Empfohlene Beiträge

@ day-triple: Aaaaaaaalllssoooooo: Wänn ich diin Vorderpneu aluege, dänn frög ich mich scho es bitzeli wo dänn du dini gueti Chinderstube her häsch :biggrin: vor allem lasch sie vermuetlich bim töfffahre ganz woanders liege :biggrin::biggrin:

@ Nimara: du gsehsch, ja niemendem traue wo ä Speedy fahrt (öhm, was häsch gseit fahrsch du, ähm, nöd öppe ä Speedy? Ok, dänn gits halt nur eis Fazit: Trou niemertem mit ere Speedy und erscht rächt niemertem mit somene Vorderpneu wiä dä Daytriple oder Speedtriple.ch

Mauro (mit10mmAngschtstreifeamVorderrad)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

  • Alessandro595

    482

  • bad boy

    348

  • Mädi955

    344

  • Merlin

    331

Top-Benutzer in diesem Thema

Guete Abe zämä

Wow, merci für diä Willkommens-Grüessli! Syt würklech ä tolle Huufe da! :biggrin:

Bi würklech überrascht vo däm Forum, luter tolli Lüt. Ghöre äbe no gar nid so lang zu dä Triumph-Fahrer, ha vorhär ä Ducati gha, u das Jahr ändlech chönne mis Tröimli sprich Speedy choufe. :laugh: Freue mi uf au Fäu scho mau ufenes Träffe mit öich.

Tüscheni mi, oder gseht meh wenig Froue wo ä Speedy fahre?

@day-triple, danke für die Blumen! :kiss::wink:

@cutf, uiiiii ob meh äch mir ou nid cha troue...? :innocent::biggrin:

Liebs Grüessli

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Corinne:

Ich glaub Fraue wo Speedy oder allgemein Triumph fahred sind sälte! Da im Forum gits glaub nur 3 Fraue (Du igschlosse!) Isch aber toll, dass Du de Weg gfunde häsch. Wie bisch eigentlich uf das Forum cho?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@all: ja hallo erst mal....

so zur allgemeinheit vo dene die met em baby gönd go schaffe oder ned. i be geschter ond hüt am 05.15 mit mim baby go schaffe. vou de frede he. ond geschter am obe esch gar ned so heiss gsi.

chonnt eigentlech öpper am donnschti as töff-treffe ofe hauestei be trembach? oder esch das aune echli zwit.

@corinne: du besch ou no cool. me seit doch: wemmer einisch mou ducati gfahre esch, de blibt me be ducati. aber ebe he...die cheibe ängländer schaffes haut emmer weder met erem charme... :wink: i säuber ha emmer weder d'möglechkeit ofne duci z'hocke... aber sehne mi relativ schnäu nach minere spiiidi.

@ed: motorblock-wiitwerfe tönt wörkli guet. s'gseht ganz derno us, dass i as das bike-fescht gang. wie gsehts be der us? scho news?

@misch: han i öppis verpasst met dim vorderpneu? ond din topf... :dry: scho fasch echli nidisch. i ha gmeint, mine töni guet...aber näbe dim esches nor no es chlises pfife :whistle:

@mauro: das met em 10mm-angschtschtreife esch jo sone sach.... i gschpühre do e gwössi unsicherheit i der enne... i het dehei e schware couch, chönntisch härelegge ond dröber diskutiere... för de wörd i e spezialtarif mache :wink:

@all: aber wörkli nor för de mauro... ned dass aui jetz wönd cho go härelegge :biggrin::biggrin:

he....... e ganz e schöne tag ond ned vergässe...

emmer schön dra bliibe :devil:

rööööhr

Fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedfreak.ch

@fabrice: du weisch ja - "loud pipes save lives". was mer früeh ghört, laht mer schneller vüre... :biggrin:

@mauro: hmmm, schaffe das mit em vorderpneu leider au nume uf mine heimstreckene bzw. uf streckene wonich känne. han rächt vorsichtig müesse fahre am letschte sunntig. :boozed:

@speedtriple.ch: alüü! mail mer doch bitte dini faxnummere. chasch mer natürlich au alüte oder es sms schriebe. oder uf d'lady sitze und verbifahre. oder en brieftube losschicke oder...

@all: mir müend no viel, viel meh am kabel zieh! :biggrin:

es schöns tägli und triplegrüess us zug,

mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Nimara: zu diine Ducati: Jede macht mal fähler, wichtig isch, dass mer drus lernt und sich dänn öppis richtigs wiä ä Speedy zu leit, hihihi! Öp ich dir traue chan, hoff ich doch heruus z'finde, chance stönd ja scho mal schlächt, aber da ich sälber au kei besseri vorussetzige mitbringe, sind mer ja wieder gliich wiit :blush:

@ Fabrice: Heee, das mit dä Couch nim i uf's Wort, aber nur wännd gnueg Bier debii häsch, am liebschte irgendwo ufere Terrasse mit ere hübsche Dame wo no Palme schwingt um mich ab z'chüele :cool:

Wünsche allne no en schöne Tag

Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Micha:

Du mit dim Kabel! :biggrin: Lueg gschider dass mer Blinker chasch schicke! :flowers: Häsch mis Mail übercho?

@ all:

Am Samstig ziehnd es paar Kollege und ich am Kabel! :whistle: Ich weiss aber nonüt gnauers. Hät öpper Luscht zum mitcho? :evil:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@merlin: wodüre gohts denn? i cha jedoch no nüt verspreche.... chonnt echli drufa wenn ich usem koma erwache. mer hei am friti schifest z'rothrist.

grussi

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedtriple.ch

@ cutf: also so schlimm simmer denn ned i sache pneu, gäll. :happy:

@ day-triple: faxnr. isch underwägs per e-poscht. bisch mit de lady go schaffe?

@ merlin: cha ned am kabel zie am weekend, isch ägerigrümpi :boozed::boozed::boozed:

@ ducischreck: du und "chlises pfiife" wuaaahhhhhh!!! :biggrin:

triplegrüess

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedfreak.ch

@merlin: han s'mail übercho und schicke dir die blinker no die wuche. söll der sie mit de kabel schicke? :biggrin::biggrin: hauptsach kabel! han ich scho gseit, dass mer viel meh a dem kabel müed zieh...?

grundsätzlich bin ich immer für usfahrte z'ha. am samschtig hanget's echli devo ab, wie viel gas ich am vorabig gibe (ägerigrümpi - huiuiui... :shifty::tongue::boozed::daft::sick: )

ghörsch aber noeinisch vo mir! gruess, mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Nimara Härzligg welcome bim schwitzer t5 net Stammtisch... :biggrin:

@cutf ich ha dr neu Pneu druff :biggrin::biggrin::biggrin: :biggr

Fabrice ich ka leider nit cho am 12Juli,bi am Streetfighter Träff in Ulm :devil::devil::biggrin:

Triple Griess an alli Pat

Bearbeitet von Manowar
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Also wegem Samstig weiss i eigentlich no gar nüt. De Kolleg, wo am Sunntig nöd debi gsi isch, hät mir geschter agglüte und gfroget öb mer am Kabel ziehnd am Samstig! :biggrin:

Nöcheri Infos folged. Die wo Luscht händ, chönd mir ja e Kurzmitteilig im Forum schriebe mit eure Natelnummer und ich verteil dänn nöcheri Infos per SMS, alles klar? :whistle::wackout:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedfreak.ch

@speedtriple.ch: hmmm, das isch jetzt hoffentlich nid "schinde" - es gaht ja schliesslich um d'lady...

nei, han de bürgerchäfig gnoh (sorry für de usdruck - ich weiss, dass er i dem fall nid würkli eso passend isch...). :whistle:

gseht eh no echli nach räge us momentan...

gruess, röhr-ich(?) :biggrin:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

wie hiess sie noch: heidi kabel

oder die anderen zwei: hein und kabel

oder unsere schnur des lebens (das passt auch noch gut) die kabelschnur

sind wir etwa alle: kabelwesen?

der sänger: kabel gott

der: rudy kabell

in der oper dirigiert: der kabellmeister

ach wie schön es ist, so verkabelt zu sein und in vokabeln zu sprechen... :glasses:

grüsse

fa-breez

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedfreak.ch

@speedtriple.ch: nüt schinde, han würkli no z'tue gha (sch....chunde!). hesch rächt:

ich han gern kabel und gern bäum - aber d'kombination isch voll für nüt! :sick:

fertig! wieterschaffe!

Bearbeitet von day-triple
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedfreak.ch

@andi: nur so als idee: wie wär's mit ere änderig vo üsem stammtisch-titel (ohni fragezeiche usw.)? dass eidgenosse da sind, het sich jetzt glaub scho echli umegsproche...

@fabrice: schön gschaffet! bisch mittlerwiele sicher im englische hochkabel oder wältmeischter im kabel-sutra (ok zuegeh, isch echli abstrakt!)...

grüess, mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
×
×
  • Neu erstellen...