Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??


Merlin

Empfohlene Beiträge

@ Corinne

Ja, er isch sacktüür, hät öppe 200 Stutz choschted. Han no vergässe gha, er hät än wiitere Nachteil gegenüber däne mit em Magnet (wo bi dä Speedy sowieso nöd funktionieret will dä Tank us Plastik isch). Position nach vüre oder hindere lat sich nöd variiere, da d'halteplatte än uuschnitt für dä Tankdeckel hät. Und bi miinere grössi (ca. 1'700'000'000'000 Picometer) gspürsch en eifach immer, nöd würkli störend, aber halt immer irgendwiä im Wäg.

Än wunderschöne Tag wünsch ich dir (und natürli au dem reschtli Gsindel und Pack :pirate: )

Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

  • Alessandro595

    482

  • bad boy

    348

  • Mädi955

    344

  • Merlin

    331

Top-Benutzer in diesem Thema

@FN 109

Merci viumau! Passt dä Tankrucksack ou a z 2000er Modell?

@Mauro

Ig ha äbe diä Tankrucksäck nid würklech gärn, äbe wägem beschädige vom Tank. Aber gäbig si sie halt scho. Ha ja zum Glück no chli Zyt zum luege was z gäbigschte isch für z reise. Bis im Ouguscht söttis allerdings de scho wüsse. :biggrin:

Wo isch de dr Räschte blybe? Isch scho fasch chli still da inne. :glasses:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@corinn: be grad mächtig im stress.... was met em räschte esch - kei ahnig. esch jo ferie-zit he. velech hend die s'glöck id ferie gange zsi. :cool:

wie gsesches du am donnschti? gäge obe gseht s'wätter gar ned so schlächt us, nämu im moment gemäss wetterprognose.. :skeptic:

@mauro: besch am donnschti ou i der gägend?

@all: nei.... lönd üs ned allei... bitte chömed zrugg. :unsure:

röööhr

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Fabrice

auso so wie's usgseht, chumeni morn ganz sicher. Fahre scho am Nami mitem Kolleg i diä Richtig. Dert häbe mir nähr bir Kollegin zueche, u we z Wätter einigermasse (sprich troche) isch, chöme mir uf Trimbach. Wie gsehsches du?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedtriple.ch

@ corinne & fabrice: bi au no da, ha grad en proteschtpause gmacht wäg em status wos abgschafft hend. isch so gar nüm luschtig mit schinde :sad: so schlimm isch es ned. meh vil z vil z tue im büro...

triplegrüess

robin

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@corinne:

esch be mer ou so... wenns wätter stemmt semmer dört. be mer werds aber haubi 7. wo hautisch di normalerwis uf?

@proteschtrobin:

esch ned so schlemm oder? i ha do drus nor ein vorteil chönne zieh. de muen i me ned so müesam ufeschaffe om e gwösse status chönne z'erreiche. händs da eigentlech voukomme abgschafft?

röööhr

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Fabrice, Corinne und Robin

...wär gärn debii, bin zwar morn am Morge in Basel, aber ich muen am Namittag wieder z'Dietlike bi Züri sii... maybe next time?

Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Fabrice

mir si sicher ou nid z früeh dert, ässe bi dr Kollegin no z nacht! Ähm ig bi morn z erschte Mau a däm Träffe, has bis jetzt no nie amene Donnschti derthäre gschafft. *schäm* Wie wei mir das mache, oder wie erkenne mer üs? :cool:

@Mauro

schad chasch nid cho, aber äs git ja no äs paar Träffe, passt sicher emau! :happy:

@Robin

finges ou chli schad, isch dä Status abgschafft worde. Bi gärn ä Schönwätterfahrer gsi, das bini nämlech ou real. :laugh:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ all:

guete morgäääähn

@corinne:

muesch di ned schäme... nei nei. vo wäge erkenne... i ha schwarzi läderhose (be wahrschinlech ned der einzig :laugh: ) e schwarz-bordeaux-roti dainese läderjagge, e blau-wisse höum, e schwarzi spiidi mit high-up alu race topf und alu-flyscreen. ohni höum hani relativ weni hoor ond emmer en 3tagebart. wahrschinlech werde mer zerscht im bolero si. s'bolero isch zoberscht ofem houestei, wenn de vo trembach chonsch of de lengge site. velech gömmer nächär no is isebähnli.

ha no ergend öppis verockts ghört, dass d'rennleitig höt wot grosskontrolle mache. i due das no abchegge. wenn ja, ben i secher ned im bolero sondern nor im isebähnli.

@mauro:

schad chasch ned cho... aber jänu :sad:

@andi und all:

das met de southern days of speed wär geil gsi. ha mi ursprönglech ou deför interessiert. cha aber denn leider ned. das met em furkajoch han i ou offiziell of der triumphsite gseh. das wär ned schlächt oder? so nor das es weder emou gseit esch... de chönnte mer weder emou so rechtig am kabel risse oder? :devil::devil:

auso... emmer schön dra bliibe

rööööhr

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Guete Morge!

@Fabrice

mir si äuä nume im Isebähnli, so wie ig Kollegin verstande ha. Mini Speedy isch relativ uffällig, äbe Roulette Green (inkl. Felge), mit Flyscreen & Spoiler. Ha leider ke Poscht übercho vo dir!? Probiere dir ä Message z schicke.

@Andi, Schwarzwald tönt super, da hätti schüsch nüt los a däm Datum. Am Schwizer-Träffe chani leider nid teilnäh, da ig ja äbe am Fat Tire z Laax bi.

Grussilein

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Fabrice

Du söttsch Poscht ha vo mir! :smile: Ha dir mini Natelnummere gschickt.

Grüessli u bis hinech

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@all: guete tag auersits. es schiiint, dass es weder mou es tolls weekend get zom go kable.... velech echli warm aber för das gets jo d'höchi.

@corinne: het mi gfreut de geschter kenne z'lere. sender no guet heicho? sender das weekend am kable?

@all: emmer schön dra bliibe... :evil:

röööööhhhr

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo zämä

@Fabrice

äs hett mi ou gfreut di kennezlehre! Mir si no guet heicho, si ufem Heiwäg no bi dr Kollegin eis gah schnappe, u hei üs nähr fangs am eis (gähn) ufe Heiwäg gmacht! :biggrin:

Gange äuä morn no chli gah kable, aber nume churz, wott no chli gah bädle. U am Sunnti göh mer mit dä Töffe gah brätle. Wird sicher ou guet. Smile

Liebs Grüessli a aui

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Am Sunntig 31 Grad!!! :boozed: Mues morn leider schaffe und han erscht no Nachtdienst, da wirds also doch nüt mit Kable am Wucheend und am Mäntig wänn i frei het sölls am Namitag cho Gwittere! :angry: Usserdem getrau i mi fascht nüme mit mim kaputte und fascht nöd sichtbare Blinker (de kaputti blinked zum Glück no) und de LLRC uf Strass!

@Micha: Blinker? :whistle::innocent:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

speedtriple.ch

@mischa: nüt meh "save nature ride street"? de neu isch aber au ned schlächt! schön zoge!

@merlin: was nüme traue mit llrc? bitte? vil meh zieeeeeeee!

Bearbeitet von speedtriple.ch
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jungs und Mädel...

Scho all im Wuchenend oder was? He, gaht öpper go fahre am Sunntig? Im Prinzip han i äs Schlafmanko und würd mal richtig gärn uspenne, aber ebe, das chönnt ja eventuell bis am Mäntig morge warte (für was hät mer susch en Arbetsstell? :biggrin: )

@Fabrice & Corinne: Isch's mit dä Rennleitig guet gange oder händer eui Speedys müesse als Büsch tarne? Öhm, nei, stimmt ja nöd, das mit dä Kravalltüte, das sind ja die andere zwei...

und susch, wünsch i allne äs schöns Wuchenend...

Gruess, Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

welli andere zwei ächt? Mir chönnted ja en Wettbewerb starte :biggrin: ...

...jedes mal wod diini Speedy aagla häsch, häts mi hine grad weg gwindet und für ä viertel Stund hani amel nüt meh ghört :daft::daft::daft:

...nöd ernscht neh, das isch nur will ich mich nöd traue ä hlrc z'montiere, wär aber scho s'gei.... :biggrin:

Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Merlin

Ich bin auch ein Schweizer.

Wohne in Steffisburg, aber bis dahin kenne ich noch nicht viel Triumph Fahrer, denn ich habe meine Lady (Jg 1999) seit erst ca. 1 1/2 Monaten :biggrin::biggrin: aber ich wäre auch für ein Treffen. :rolleyes:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

he tschou zäme

@mauro:

He... i ha ou en raci... ben i so liislig gsi? jo i weiss, am misch ond am robin eri tütene send scho die perfekt föööhns. :devil:

d'rennleitig isch no cho.. aber nor wöus en unfau gä het. gloub no rächt e schlemme. eine met em L het s'gfüehl gha er sig de meischter of sinere japse. es het ne de wägtesched :invalid: .

@alessandro:

big welcome!! ou du... emmer schön dra blibe ond am kabel risse.. :devil:

@all:

am sonnti chönntis scho no si, dass mer weder emou s'bike ritte.

@misch:

emmer no am :sick: ? gueti besserig. hättisch hout am rechtige kabu söue zieh. :tongue:

big rööööhhring greez

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
×
×
  • Neu erstellen...