Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??


Merlin

Empfohlene Beiträge

Hallo

Wegen Trimmbach :blush:

Ich habe noch meine Lady beim Händler, wegen das Loch bei 5000 Umin :angry::angry:

ich habe schon ein Beitrag darüber geschrieben und "Loch bei 5000" :glasses:

und er findet es immer noch nicht raus was es ist :sad::sad:

Bin am Boden zerstört und weiss nicht mehr weiter :careful::unsure:

Wenn ich komme nach Trimmbach, sollte das Wetter schon gut sein, und dann werde ich mich schon zu erkennen geben. :rolleyes:

Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

  • Alessandro595

    482

  • bad boy

    348

  • Mädi955

    344

  • Merlin

    331

Top-Benutzer in diesem Thema

@Pat,

schad chasch nid cho, aber mir gseh üs sicher äs angers mau! Viu Spass bim feschte, u tue nid z'wüescht! :biggrin::biggrin::biggrin: Ig ha de gross Fescht am 1.Ouguscht, uiuiui... Zum Glück chani dert pfuse! :innocent::biggrin:

@Alessandro,

oje, shit! Hoffe dini Lady isch gly wieder fit, wär cool we meh sech morn würd gseh!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So bin au wiederemal da! Han letschti Nacht en huere Stress im Gschäft gha! :biggrin: Svolle Programm, über Iibrächer, Messerstechereie, Schlägereie, ich han gmeint es isch Samstig und nöd Zischtig! :boozed:

Ich fahr übrigens wieder ganz legal ume. De LLRC isch weg, dafür han i jetzt wieder de original Topf drah! :blush: Da mir am Mittwuch uf Anneau Du Rhin gönd, hät min Mech gmeint, ich söll de original Topf wiederanemache. Det söllets jetzt Lärmmässige mache und wenn d'zlut bisch, schickest di wieder hei! :angry: Naja, dafür han i jetzt en Shark High-Up bstellt! :whistle:

Hett öpper intressi an ere LLRC für Daytona oder Speedy 1999-2001? :blush:

So mäld mi mal fürs Wucheend ab. Gang uf Saarlouis an es Ford-Träffe! Nöd lache! :pirate:

Also bis demnächst!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Triumph Brüder und Schwester

Gestern habe ich meine Lady wieder vom Händler abgeholt (zum 3. Mal!! :sad::sad: ) und der mit der Benzinpumpe war schon etwas - danke Triploid :flowers: - aber das hat nur eine kleine Verbesserung gebracht :mellow: .

Der Händler hat wirklich alles versucht , und weiss kein Rat mehr :skeptic: .

Die Lady läuft besser, doch sie könnte noch besser laufen. :pirate: Ind den höhen Gängen (5-6) hustet sie immer noch bei ca. 5000 Umin :daft::sick::boozed: . Und beim Überholen musst du immer schauen ob du drüber oder darunter 5000 Umin bist (auch nicht das Ware :unsure: )

Wenn jemand noch einen Rat hat der uns (mich und der Händler) weiter helfen kann, wäre ich euch sehr dankbar :flowers: .

Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Merlin

Ich habe eine Frage: Ich habe auf den Bilder gesehen, dass du eine dunkle Scheibe hast. Ist die original oder von MRA?

Kannnst du mir ein paar angaben geben?

Vielen Dank im voraus :smile:

Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallöle

Auso bi hüt am Abe definitiv - mit Speedy-Schätzi - in Trimbach! :wackout:

Grüssli

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

tschou zäme

i chome henech ned of trembach. mer hei es brötle agseit in zh. mhh schmakofatz...

@corinne

das chani nor allzuguet verstoh... das met dim spiidi-schätzi. es esch wörkli öppis speziells. ond je meh das de drof hocksch desto wöhler füeusch di drof. :devil:

das wägem nocheluege.. wart nome bes d'racecan droffe hesch... :evil:

@pat

i ha dehei för am 17. frei igä. de chönemer vou am kabu risse. :devil: weisch du wo me meh infos öberchonnt? wo döre wettisch denn fahre? hesch scho en idee?

@all

wer isch jetz eigentlech am 17. aues debi? wömmer ergend nöime vorher abmache? corinne... du jo ned gäu? schaad. aber laax isch secher ou hübsch. :smile:

mis chläfele esch apropos wäg. es esch tatsächlech weder d'chetti gsi. naja... cha passiere :whistle: "freu freu"

rööööhhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Alessandro:

Ich han kei Ahnig was das für e Schibe isch. Ich ha Daytona so kauft. Sorry!

@all:

Also am 17. weiss i nonig sicher, giz no meh Infos?

Mmmm, ich mues glaub nomal zum Mech. Sit i die original Topf und Software wieder druf ha, stellt mer de Motor ab und zu ab! :angry: Han hüt abig welle links abbüge, Auto isch entgege cho, abebrrämse und uskupple, Motor us! :angry: Grad wieder agla und witer. Das Problem han auch scho gha, aber mit de LLRC und em passendi Tune. Dänn hämer glaub de CO2 Wert anderst igstellt. Mal luege, aber am Mäntig sölls 32 Grad warm werde und ich muess zum Mech! SCHWITZ! :daft:

Also schöns Weekend zäme!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo zämä

Hoffe dir heit ä guete 1.August u nes schöns Weekend verbracht!

Am 1.August bini mit äs paarne (20 Stück si mer gsi..) Töfffahrer gah brunche, u gäge Abe si mer zu Kollege hei u hei dert no chli gfeschtet. Geschter bini nid gross gsi gah töffle, hüt gar nid, isch mer chli z heiss gsi. Ha diä zwöi Täg lieber im Wasser u am Schatte verbracht. :cool:

Hey göht mau gah luege unger http://www.partyseite.ch u nähr unger d Galerie vom Töffträffe z Trimbach am 31.Juli... Z füfte Föteli zeigt mi uf dr Speedy bim härefahre. *schochlistolzbi* :wackout:

@Fabrice, nei am 17.8. chani leider nid derbi si, aber Laax wird ou super si. Freue mi megamässig. Hesch gseh das ändi Ouguscht no mau äs Triumph Träffe isch? Denn chönnti äuä derbi si.

Liebi Grüessli

Corinne

Bearbeitet von Nimara
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hallo speddys

sind wahrscheinlich am donnerstag auch wieder einmal in trimbach, hoffe wir sehen ein paar speed triples, sonst sind wir am freitag irgenwo im bünderland anzutreffen.

:rolleyes::biggrin::cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

tschou zäme

hend er aui e schöne 1. ougschte gha? mer si am friti echli go töffle...ab i jura ond de öbere of frankrich. am nomitag öbere gloubebärg ond via gloubebüehler zrogg. esch ned schlächt gsi....

am donnschti sött i (be schönem wätter) ou weder mou ofem houestei si. mou luege wär aues chonnt...

auso denn..

röööring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

mälde mich au wieder zrugg us de ferie... :sad:

@slang: wenn gern kurve hesch (devo gahn ich mal us), denn empfiehl ich dir en abstecher uf arosa (360 kurve!)... und suscht chönntisch über de oberalp und denn über de chlause. muesch halt eifach i d' innerschwiiz go chehre...

@merlin: sorry, han ebe nume 3 wiessi blinker gha... :biggrin:

@all: hmm, eventuell chumi am donnschtig au wieder einisch uf trimbach. ihr ghöred mich denn scho... :whistle:

triplegrüess us zug,

mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@all

Freunde aufgepasst.... :angry::angry:

Donnerstag Grosskontrolle auf dem Hauenstein :sick: mit MFK, Kapo BL und Kapo SO. Also... all diejenigen mit nicht originalen föööhns usw. wäre der tripp nach trimbach nicht zu empfehlen.

Quelle ist sehr vertrauenswert, da meine freundin auf der stadtverwaltung arbeitet und somit auch mit rennleitung zu tun hat. Chef rennleitung stapo olten teilte ihr dies mit. :angry::angry:

rööööööööhhhring greeetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hi zämä

Auso ig gange am Donnschti uf au Fäu is Isebähnli. Fahre eh über Olten häre, u da ig no mi Originaltopf dranne ha, hani nüt z befürchte. :whistle::biggrin: Nime ah das d Rennleitig obe nache Kontrolle macht, wahrschinlech wägem Unfall wo voletscht passiert isch. Ämu letschte Donnschti si sie äuä ou ume gsi, äs isch aues so aständig gfahre vom Isebähnli ufwärts.

Grüssli

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Pat

we das ärnscht meinsch u würklech ou chunnsch am Donnschti, de muesch di de z erkenne gäh! Oder schüsch schicksch mer eifach äs Föteli vo dir, dermit ig di de erkenne. :biggrin::biggrin::biggrin:

Bearbeitet von Nimara
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Zäme

*Krankbingewesen* :sick::boozed::sick:

Und kein Anschluss am Compi habe ich gehabt :sad: , aber jetzt da ich wieder im Büro bin :shifty: , kann ich schauen was so gelaufen ist :glasses: .

@Corinne

Ich muss schon sagen, du hast uns würdevoll verteten in Trimmbach :flowers:. Ich habe auch dein Bild in der angegebenen Seite gesehen. Gratuliere :wink: !! Ich konnte leider nicht kommen :sad: , aber ich habe mir strengsten vorgenommen diesen Donnerstag 07. August dort zu sein :wackout::wackout: . Wie schon gesagt: Schaue einfach auf den Schwarzen Ritter :evil: ! Meine Lady kennst du ja.

@slang

Die Tour im Graubünden über Chur, Disentis, Oberalp, Andermatt, Axenstrasse nach Altdorf, Klausenpass, Glarnerland ist super :laugh::laugh: . Habe ich vor 2 Wochenende gemacht :smile::smile: , allerdings von Steffisburg über den Susten zuerst und auch zu zurückfahren wieder über den Susten.

@Merlin

Ich hoffe in Trimmbach bin ich nicht die einzige Daytona :mellow: von unserem Stammtisch. Lass mich nicht im Stich Kumpel... :blush:

Grüsse an Allen

Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@allessandro595

han da no es türli gfunde :happy:

Davos - Flirsch - Julierpaß - Bernino - Livignio - Fascagno - Umbrailpaß - Ofenpaß - Fluelapaß - Davos

da bringt me easy amene tägli ture

brumm brumm gruss

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Corrine

Ich bi ca. ab 17.15 in Trimmbach mit minere JetBlack Lady :biggrin::biggrin: Ich sehs jo denn wenn de kunsch :biggrin::biggrin: ........Dr Fabrice wird dängg au dört si... :biggrin::biggrin:

@all

Wär goht alles am 17 July uffs Furkajoch?Ich gang uff jedefall...... :biggrin::devil::biggrin: je meh desto cooler..... :biggrin::biggrin:

Triple grüsse Pat

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

tschou zäme

@pat

sali pat... hey, hesch der scho gedanke wägem 17.8. gmacht? mer müesste relativ früeh losdonnere gäu... hämmer jetz wöue zäme fahre?

mou de luege wer sech aues no aschliesst.

rööhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

apropos....

i be wäge der rennleitig und de mfk-kontrollene am donnschti ned ofem houestei...

:angry::angry:

griessli

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
×
×
  • Neu erstellen...