Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??


Merlin

Empfohlene Beiträge

@mauro

los geb eres... dere pneuschänderin corinne :biggrin:

@mischa

wär cool wenn de ou wörsch ofs furkajoch cho risse.. :devil:

happy happy weekend

wönsch nech e klimaalage...

big röööhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

  • Alessandro595

    482

  • bad boy

    348

  • Mädi955

    344

  • Merlin

    331

Top-Benutzer in diesem Thema

:biggrin::biggrin::biggrin:

Ok, Ok

I gibs jo zu. :biggrin:

I ha mi giert :boozed: .

Es schient glich a tolli Truppa do z'si :blush: !

I komm übrigens, wenns Wetter passt, o a das TripleTreffa am 17.August

z Diepoldsau/Furka :wackout: .

Vielecht sieht ma jo da eint oder ander vo Eu o döt.

Dr Manowar hani jo scho letscht Monat am Fighter-Treffa ir nöhi vo Ulm kennaglernt.

Also, I wünsch Eu allna a tolls + unfallsfreis Weekend.

TripleGrüass

Martin :cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Madmax:

Au vo mir es Herzlichs Willkomme unter de Schwizer Triumph Gmeind! :flowers:

@ Alessandro:

Leider bin i die letschte Täg uf minere Daytona ghocked und ha gschitzt wie es ..... Und bin erscht am Donnschtignamittag hei cho. 1. Han kei Luscht gha am Abig scho wieder uf de Hobel z'sitzte und 2. Han i scho öppis anderes abgmacht gha! Ich muess mal luege öbs am 17. passt. Aber wenns wieder so heiss isch wie die letschte Täg, dann schaff is glaub nöd! :skeptic:

@ Mischa:

D'Blinker sind montiert und funktionieret. S'Gäld chunt nächscht Wuche! Jetzt wart i nur no uf de Shark-ESD! :cool:

@all:

Ich hätt e LLRC z'verkaufe! Intressse? :wackout:

Bearbeitet von Merlin
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo zämä

So ig mäude mi ou wieder mau!

Jaja dä cheibe Vorderpneu... :biggrin::biggrin::biggrin:

I de letschte Tage hani d Speedy nid oft bewegt, isch eifach viu z heiss momentan. Am Frytig bi ig ja z Schinznach gsi gah Spalier stah, bi fasch druf gange. Läck isch das heiss gsi. Bi ersch wieder heizue, nachdäm d Sunne abe isch.

Ha no ä Frag a euch: Geschter hani mini Gepäckrolle packt für uf Laax. Das Ding isch ziemli schwär worde, has mau uf d Waag gstellt, hihi, 10kg isch das Teil schwär, shit. Isch das z viu, oder chani diä Rolle bedänkelos hinger druf binge?

@Martin, härzlech willkomme!

Liebi Grüessli u nid z viu schwitze,

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Zäme

So, Samstag wieder einmal auf eine Tour gewesen mit meine Kumpels von Thun :smile:

Da es ja im Moment so heiss ist, sind wir am Morgen um 6.30 schon unterwegs gewesen :ninja: :ninja:

Diesmal ging es ins Jura, da ist von der Rennleitung nicht viel zu sehen :cool: . Für jemand der gerne am Kabel reisst hat es eine Strecke von Yverdon, Monte sainte Crouix, Fleurier, La Brevine, Le Locle usw.. :wackout::wackout::wackout:

Sonntag dann gemütlich "dere grüene, grüene Aare nah" von Thun nach Bern :cool::cool:. Das war absolut spitze, vor allem das Wasser war ca. 22° :laugh:

So meine Lady ist wieder von dem Fliegen Friedhof befreit und die Pneus sind auch wieder kühler. Dass heisst, sie ist wieder bereit.... :evil::evil:

@alle

Ich denke, ich komme nicht zum Furkajoch zum Treffen :unsure: . Nicht wegen den viele Speedys die dort sein werden :shifty: . Ich bin sicher auch ein paar Daytona werden aufkreuzen :wink: . Aber ich denke, als Oberländer haben wir ein Furka hier, also wieso noch dort auch noch ein Furka besuchen :whistle: . Nein Spass bei Seite, es ist mir ein bisschen zu weit...

Aber ich wünsche an allen die dort dabei sein werden viel viel Spass :laugh: und macht ein paar bilder die dann ins T5Net rein müssten.

Lieber Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@corinne:

hmm, mini fründin hockt ab und zue au hinte druf. guet, sie isch 8 kg schwer, aber ich glaube au 10 kg sind keis problem... :whistle::biggrin:

bin geschter rasch über de furka, grimsel und suschte. isch herrlich gsii, eifach die doofe, blöde sch....car bringed mi zum :sick: ! müehsam!

wünsche eu allne es schöns, hoffentlich klimatisierts tägli!

triplegrüess,

mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hallo zäme

hoffe es händ alli es guets weekend gha. bin am friitig mit es paar kumpels schnäll 600km go bolze, chan also säge dass es im engadin sehr agnähm vo de temperature isch :biggrin::blush::cool:

wünsche allne en guete wuche start :whistle:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Slang

Hallo

Danke für den Wochenstart. :biggrin:

Ich habe mir den 13.14. September für eine Engadiner Tour reserviert, denn die Anfahrt ist von mir aus (Steffisburg) schon minimum einen halben Tag weg :whistle: . Somit habe ich das einmal versucht zu planen. Hoffentlich macht das Wetter auch dann noch mit. :unsure::smile:

Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@alessandro595

isch scho chli wiit für en tag, au vo mir us (zürich) isch es fasch chli stressig. am beste es ganzes weekend de chame würklech di päss au race.

es chräftigs brumm brumm

:cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hi zämä

Sodeli, Gepäckbrügg u Tankrucksack si montiert, am Donnschti geits los Richtig Laax. Juhui. Freue mi mega. Ha gar nid gwüsst, das uf d Speedy soviu Gepäck passt. :biggrin: Uf au Fäu chani diä Gepäckbrügg nume empfähle, isch genial.

@Mischa

scho klar, blödi Frag gsi, ig weiss! :biggrin: Mängisch sött meh studiere, bevor meh öppis schriebt oder seit. Bi doch gar nid blond, hmm... :whistle::wink:

Hey au dene wo ads Speedy-Träffe göh, viu Spass! U machet vieli vieli Bildli, dermit diä wo nid mitchöi cho oder nid mitcho wei, gseh was si verpasst hei. :laugh:

Chüeli Grüessli

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo 3-Zylinder

Also ich chumme aus Dietlikon und de Mauro (Cutf) us Uster. Bei mir entscheidets sich erst gegen Samstigabig ob i as Treffen am Sunntag fahr.

Dörf i det eigetnlich debi si, wenn i kei Speedy han? :biggrin:

@ Mauro:

Wenn und wo isch eigentlich Treffpunkt am Sunntig? Ich glaub ich has überläse! :whistle:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Merlin und 3-Zylinder:

Träffpunkt mit em Pat und em Fabrice isch am Sunntig morge 07.30 Uhr a dä Raschtstett Kempttal

Ich glaube nöd würkli, dass öpper öppis degäge hät wänn Daytonas mitchömmed, aber ebe, ich bin nöd dä wo entscheidet (und ich chönnt druf Wette das Daytonas debii sii werded

Grüessli, Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

guete morge zäme

joo... i chume ou am sonnti. mou luege öb mis baby no fahrt. se esch jetz doch scho ca. 1 woche nömme gloffe :biggrin:

WELCOME TO THE CLUB 3-ZYLINDER

@pat

was meinsch? längts wenn mer am 7i i de raststätte würenlos (fressbalke) abmache?

big greeetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Guten Morgen alle zusammen :biggrin: .

Und herzlich willkommen 3-Zylinder.

Viel Spass in diesem Forum.

Ah übrigens .

Ich gehe an das besagte Triple Treffen am 17.August Furka / A.

TripleGrüsse aus Liechtenstein

Martin :cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Merlin

Bin einverstanden mit dem aussehen des original Topf. :sick:

Die LLRC sieht wenigstens rennmässig aus und tönt auch so. :evil::evil:

Bei mir sind ihre Tage auch gezählt :unsure: , denn ich hoffe,s das noch vor den Ferien meine Underseat PowerMax eintrifft und ich die montieren kann :wackout::wackout::wackout: .

Es wird dann noch ein bisschen heisser unter dem Arsch :pirate::alien::devil: , aber scheinbar macht der Ton alles wieder gut :ninja: .

@All

Wenn das Wetter es erlaubt sollte man mich nächste Woche wieder einmal beim Isebähnli bei Trimmbach antreffen. :biggrin::biggrin:

Wäre cool :cool: wenn mehr von uns (Daytonas :wackout: ) kommen.

Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Sali Zäme,

wow da isch aber ä begrüässig :biggrin:

jo wenns wetter mitmacht am 17te denki scho das ii debii bin muen ja schliesslich mis baby no ferti iifahre.

Wart aber no uf es paar teili...

gruss us züri stadt :blush:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Halli Hallo

Ig mäude mi itz auso ab morn vier Täg ab, Laax ich komme! *grins*

Wünsche aune wo as Speedy-Träffe göh viu Vergnüge, gniessets ou chli für mi mit, ja? U äbe, vieli vieli Föteli mache! :biggrin:

@3-Zylinder

ou vo mir no äs härzlechs willkomme da im Club!

Bis gly u häbet Sorg bim kable!

Liebi Grüessli

Corinne

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Corinne:

Viel Spass in Laax und lueg, dass Du und Din Hobel wieder ganz hei chömed! :evil:

@ all:

Sowies usgseht sött i am Friitig endlich min Shark-Topf übercho! FREU! :wackout:

Mal luege, wenns klapped bin i morn Abig viellicht in Trimbach, chunt uf die besser Hälfti druf ah! :biggrin: Isch suscht no öpper dört aztreffe?

Nächschte Donnstig chan i leider nöd, dänn bin i im Europa-Park! :tongue:

Bearbeitet von Merlin
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@3-Zylinder

e Härzligs Welcome in dere glatte Rundi......

@Fabrice

Ich würd sage am 06.45 an dr Raschtstette Würelos............. :biggrin::biggrin:

@all

Den Träffe mir uns alli dämfall am 17.8.03 07.30Uhr an dr Raschtstett Kempttal fürs s SpeedyTräff :biggrin::biggrin::devil:

Triple-Grüsse Pat

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

guets mörgeli zäme

@all

gäbet sorg höt met trembach oder houestei. d'rennleitig isch höt definitiv am grosskontrolle dörefüehre. mit mfk ond em ganze plunder... auso...gäbet sorg

@corinne

bigger..... fater ..... laaaaax.... vöu spass in laax

@pat

sorry.... has geschter erscht zspot gseh, dass du aglüte hesch. 06.45 esch guet. i'll be there. :evil:

@andi

i be leider ned ofem houestei wenn mer so ne warnig oberchonnt. aber me gseht sech jo am sonnti :devil:

sooo...

big röööööhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
×
×
  • Neu erstellen...