Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??


Merlin

Empfohlene Beiträge

Hallöchen

Bi grad zrüggcho vomene herrleche Ritt mit minere Speedy! Ig gloube ig fahre nume no z nacht, d Temperature si eifach genial im Gägesatz zum Tag, da hautet mehs ja fasch nid us i dä Töffklamotte! :boozed:

@Pat

hey super, de gseh mir üs ja morn, dänke dasi so um diä siebni ume z Trimbach itrudle. Erkenne tuesch mi bzw. mini Speedy sicher ohni Problem. :biggrin:

@Fabrice

danke für z Sms, itz chasch ja morn glych cho, we ke Rennleitig ume isch!

@Alessandro

danke für die Blumen! :kiss: De bis morn?

Grüsschen

Bearbeitet von Nimara
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

  • Alessandro595

    482

  • bad boy

    348

  • Mädi955

    344

  • Merlin

    331

Top-Benutzer in diesem Thema

tschou zäme

@all:

es paarne han is geschter scho per sms döregä... d'rennleitig het d'grosskontrolle ofgrond vo personalmangel oder so of nöchscht donnschti verschobe. :biggrin:

somet werd i henech ou ome si. :biggrin:

@mischa

chonsch du jetz ou?

big rööööhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@fabrice:

merci für d'entwarnige! bin mer aber nonig sicher, ob ich würkli au chume. das cheibe trimbach isch halt scho au nid grad am wäg (was mer eigentlich egal wär, aber d'strecki zum ziel isch nid würkli interessant... :sick: ).

falls ich eu also nid gseh sett, denn wünsch ich eu uf jede fall viel spass! immer schön am kabel zieh!

viel z'heissi grüess :devil: ,

mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@all:

ich bin wie ihr seht nicht mehr auf einem "tages-trip" und habe auch keinen "tages-tripper" mehr... :skeptic:

avatar folgt, bin am "basteln"...

grüsse, speedfreak.ch alias mischa ehem. day-triple

fertig.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Jaaahhh, es hät mi ja sälber au es bitzeli gfuchset das i mis Schätzli nöd debi gha han :boozed: ...

S'Kombi isch jetzt sicher scho troche, aber Hornhut am Popo muen sich wieder es bitzeli z'rugg bilde, susch funktioniert dä Popometer nüme richtig (ihr wüssed ja, gäg diä Innerschwiizer-Raser muesch immer Top vorbereitet sii :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: )

@ Pat, Alessandro, Fabrice und natürli eusi Corinne: Es hät würkli Spass gmacht, hüt abig...

Wünsche no wunderschöni Träum

Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Salletti zäme!

Bin au wieder im Land! Ich han vorläufig gnueg vom Töfffahre i dene Tropische Temperature! Ich han am Mittwuch uf de Rennstrecki no nie i mim ganze Läbe so viel Wasser trunke!! :boozed: Usserdem bin i bi de Afahrt am Zischtig sehr sehr knapp am ene Kollaps entgange. Wenn i no ein Kilometer meh hett müese fahre, dänn hets mi vom Töff gstuehled! Voll de Hitzestau gha! :sick::daft::boozed::invalid:

Apropos Rennstrecki, läsed emal DAS!

Ich hoffe jetzt, dass die Wuche min Shark-Topf chunt, dänn chan i de Original wieder abschrube. :whistle:

@Mischa: Morn werded dini Blinker endlich montiert und nächscht Wuche schick ich Dir s'Geld!

Also macheds guet und nöd z'heiss!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallöchen

Sodeli, itz bi ig ou wieder deheime! :biggrin: Bi no lang im Isebähnli blybe höckle, u de bi ig no zur Kollegin hei eis gah schnappe. D Heifahrt isch superschön gsi, wes nume immer so agnähm wär zum fahre! :cool:

@Mauro, Pat, Fabrice & Alessandro

Hett mega gfägt mit euch hinech! Bis zum nächschte Mau, in Trimbach oder wo ou immer. :biggrin:

Guts Nächtle!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hoi Zemma

Ha vom @manowar vo dem SpeedTriple -Treffa uf em Furkajoch / A am 17.August erfahra. :wackout:

Isch jo zur abwechslig ganz i dr nöhi vo üs. :biggrin:

Mir sind am 17.August bi dem SpeedTriple-Treffa dabei. :devil:

Triple Grüass us Liechtenstein

Martin :cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

guets mörgeli zäme

jo jo... das cheibe trembach... es esch wörkli schön gsi het me es paar glichgsennti troffe. Corinne, Mauro, Alessandro, Pat ... esch cool gsi.

@corinne

do hemmer rächt gstuned.... wäg dim vorderpneu... do muesch jo rächt am kabu gresse ha :biggrin: de mischa und de robin hätte gloub echli angscht vor der :biggrin:

@mischa und robin

das hätte der müesse gseh.. de vorderpneu esch nur osse abgfahre.. ond wen i säge osse, denn meini osse. ond wen i säge abgfahre denn heisst das ned nor bes use gfahre sondern so abgfahre dass es kei profil meh gha het. vou abgfahre die sach. :devil::biggrin:

apropos hauenstein.... gäu mauro.. auch ein schöner rücken kann entzücken. und die front war auch gekonnt. oder.. von vorne her, freute uns sehr. oder.. rücken so schön, fast wie mein fööhn

me muess doch echli vo trembach schwärme. so dass üsi innerschwitzer (heiss heiss) doch mou chöme... :biggrin:

@mauro

zitat von barbara: das esch secher en zürcher met dere schnore :biggrin: positiv gmeint natürli.... :flowers:

so.. sött nochli schaffe

big rööööhring greeetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@fabrice:

wär würkli gern cho geschter, aber es sind mer no es paar sache dezwüsche cho. aber s'nächschte mal muesi mich scho wieder mal cho zeige...

leider isch momentan aber nüt mit "kampfgschwader" - de robin het sich am rechte fuess beidi bänder grisse und chann drum zwenig schön am kabel zieh. :invalid:

@corinne:

hmm, vorderfinke nume usse abgfahre... schön zoge! :skeptic: min mech seit, wenn ich wieter eso ziehne, land ich einisch inere leitplanke - aber er übertriebt sicher nume...

@mauro:

scho wieder das böse wort "raser"... das heisst kabelspanner oder sööseler! :biggrin:

@all:

sind ihr am wuchenend irgendwo unterwegs? viellicht chönnt ich mich neume aschlüsse...

heissi triplegrüess us zug,

mischa

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@all:

sind ihr am wuchenend irgendwo unterwegs? viellicht chönnt ich mich neume aschlüsse...

heissi triplegrüess us zug,

mischa

@Mischa:

Ja! Chum uf Züri, dert isch Streetparade! :whistle::daft:

Also mini Lady staht bi dene Temperature i de chüele Garage! :skeptic:

Gueti Besserig an Robin!! :flowers:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Fabrice

LOOOOL.... diä arm Barbara, diä mues ja jetzt ä Meinig vo mir ha :biggrin: ...nei, diä schnurre isch spontan gsi will si mir sympathisch gsi isch (und Monster-Fahrer halt dankbari Opfer sind :biggrin: ) Seisch ihre en gruess, ich nimm's komplimänt gern aa... obwohl, sie hät dänn grad uf dä schluss no möge uusteile wo i eifach han müese säge, läck, diä isch au nöd uf d'schnurre gheit :biggrin:

Ja, ja, Jungs, schöni Rugge, schöni Frontpartie, schöni Schiiwerfer (Gäll Fabrice)... churzum: vorne, hinne, siitlich, vo obe, vo unne, da hät eifach alles gstumme, selbscht verzierige :cool:

@ Raser, ähm, nei, Mischa (ätsch, bätsch, isch nüt gsi mit Kabelspanner)

Dä Pneu vo dä Corinne isch nöd nur bis am Rand abgfahre, nei, er isch uf de letschte 2 cm völlig ufkoched und total verribbelet. Pass uf, da chunnt öppis uf eu zwei zue (gäll, Corrine?). Seisch am Robin en Gruess und gueti Besserig (müen er operiere?)

@ Madmax

Muesch entschuldige, chan mi aber nöd erinnere schovo dir gläse z'ha. Also: Welcome to the club!

@ Pat, Fabrice und all andere wo am 17.8.03 mitchömmed... D'Raschtstett wo i gmeint han isch nöd Effretike, sondern Kempttal (isch eh grad näbenander) und mis Twixroute meint 1h15min vo det us bis Diepoldsau, also ich dänke, Träffe am 07.30 isch nöd schlächt, villicht liet dänn no ä churzi Portion intravenösi Kaffeinzuefuer drin :happy:

En schöne Tag allne

Mauro

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@all: triple- :sick: !!! wie de mischa scho gseit het: ha mini bänder am rechte sprungglänk grisse, super denn. vorläufig isch nix meh mit kabel spanne... und alles susch lässige wie wakeboarde, etc isch au nüm möglich... wuääääääääääääääääääääähhhh!!! aber zum glück isch das rechts, hinderbräms bruchts ja eh ned, drum gahts villicht i zwei wuche wider... zwei wuche... wuäääääääääääääääähhhhhhhhhh!

@fabrice: stimmt scho wäg de angscht vor de corinne! :blush: wieso simmer ächt ned cho am do? :biggrin: nei im ernscht, schön am kabel zoge, d corinne. :flowers: chan i ned mithalte... ha no angschtstreife vorne... :skeptic:

@merlin: thanks, chas bruuche!

@mauro: au danke! nei nix operiere, macht mer schiinbar nüm. nur sächs ( :sick::sick::sick: ) wuche stütze träge...

ungspannti drüfach-grüess

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@robin

gueti besserig... hesch do echli am fausche "kabu" gresse. hoffe es goht der schnäu weder besser

@mauro

töfflampe, töfflampe, töfflampe, töffschlampe... ou sorry... usegrötscht :whistle:

jo.. do hesch rächt. mis froueli esch öberhoupt ned ofs muu gheit.. :biggrin:

@mischa

be ou a de streetparade. am sonnti chönntis si, dass mer ane see fahre ond echli bädele. mou gogge.

big röööhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@andi + alessandro

ab ins benzingerede "das is ne daytona" :devil::devil:

schöns chassi, schöni töfflampe.....

big rööööhring greeetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Zäme

Ja gestern Abend in Trimmbach sind Motorradfahrer Ydillen wieder war geworden. :rolleyes::rolleyes:

Pat, Mauro, Fabrice, Corinne nochmals danke vielmals für euere "Aufnahme" im Club. :flowers:

Es war sehr schöen unter Gleichgesinnnten zu sein und ein bisschen fachsimplen. :smile::smile:

Ich sehe eine grosse Zukunft für uns....und für unsere Motorräder.... :wackout::wackout::wackout:

Ein Schweizer würde einfach sagen "s'isch super gsi" :happy:

Auch ich bin gut nach Hause gekommen. Ich musste zwar auf dem Heimweg viele umbringen (Mücken) und mein Helm sieht wie ein Friedhof aus. :evil::devil::evil:

Meine Lady und meine Frau waren froh als ich wieder zu Hause war. :love:

@Pat

Für ein Treffen irgendwo bin ich Mitte September zu haben :cool:

@Merlin

Ich habe so auf deine Unterstützung gehofft, :unsure: aber ich war die einzige Daytona weit und breit :careful::sad:

Gruss an Alle und schönes Wochenende :biggrin::biggrin:

Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Fabrice

Danke für dein Hinweis. Aber die Seite kenne ich natürlich bestens, :wackout: da ich mein Auspuff bei John (John King Products) meine PowerMax Auspuff bestellt habe :evil::evil: .

Schaue mal auf der Seite unter Power Max Underseat Exhausts :whistle::whistle: .

Liebe Grüsse

Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Hoi zum 2-ta a dem tag

Ha sos Gfühl das ma do bi Eu ned so willkoma isch als "Neuling" :blush: .

Oder tüscht das?

Gruass

Martin :cool:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@martin

herzlech wöukomme martin. das tüscht im fau nor. i ha gar ned gseh, dass du en biitrag gmacht gha hesch da es grad e siteombroch be mer gä het. sorry

be üs esch doch so mänge wöukomme... vorauem wenn er en speedi fahrt.

auso.. heb spass ond bes spötischtens am 17.8.

big röööhring greetz

fabrice

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Sorry Martin :innocent:

Ich bin auch noch nicht lange dabei im Club, deshalb habe ich nicht gewusst ob es dich vorher hier schon gab :blush::blush: .

Ich begrüsse dich und sage willkommen im Club.

Dein Gefühl täusch.

Melde dich von wo du bist und was du fährst, du wirst gutes Echo erhalten. Ich habe es so gemacht und bei mir hat es super funktioniert :smile: .

Gestern habe ich das erste mal 4 Mitglieder in Trimmbach getroffen: Ducischreck, Nimara, Manowar und Cutf und es war sehr cool :cool::cool::cool: .

Was sicher noch cooler wäre ist wenn man einmal mehr von "uns" treffen könnte :cool::wackout::cool: .

Also Madmax, schreib einfach weiter und der Rest ergibt sich von selber :wink: .

Mein Willkommen hast du ja.... :biggrin:

Gruss Alessandro595

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@madmax:

das tüscht sehr! also drum es ganz herzlichs willkomme vo minere siite! :flowers:

wär cool, wenn mer dich au einisch amene träffe chönnt begrüesse.

ich bin am 17. auguscht wahrschinlich au richtig furkajoch unterwägs. denn lernsch sicher es paar vo üs kenne...

triplegrüess, speedfreak.ch

Bearbeitet von speedfreak.ch
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@ Martin

Au hoi zum 2-te. Es tuet mir leid, wänns dir dä iidruck geh hät du segsch nöd willkomme, das isch würkli nöd dä Fall. Bisch sicherlich willkomme.

Stell dir vor, es gseht eso us, als währed mir ä Bandi wo sich sehr guet kännt und das siit langem, aber mir händ eus geschter erscht zum zweite mal troffe, z'mindescht diä wo deht awesend gsi sind. Diä meischte sind eh erscht sit es paar Mönet debi. Du gsehsch, es isch zimli unkompliziert und würkli jeder T-Fahrer isch willkomme.

Dä Alessandro hät dir siini Idrück ja scho geh, und er isch würkli geschter s'erschte mal debi gsii. Also, würd mi freue dich au mal känne z'lerne...

AAAAAppppprrrroooopppoooo: Wänn i scho debii bin: @ Kruemel, schön, dass geschter verbii cho bisch, hetsch ruhig no chöne länger bliibe (solang bis diä Spinner nüme ushaltisch!!!!) Und ä frag: Wieso isch diini HLRC äso liislig????

Gruess, Mauro

PS: Wo isch eigentli d'Corinne? Heeeeeee, Haaaaalllllooooooo, lisch wieder i dä Badi????

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
×
×
  • Neu erstellen...